Online koolitussari "Tervislik toitumine ja kehakaal"

Üldinfo:
Kokkuvõttev lühikirjeldus Tegemist on kuueosalise online koolitusega, mis toimub Zoom keskkonnas. Iga kohtumine kestab 45 minutit. Eelnevalt saavad osalejad materjalid ja retseptid e-mailile. Soovi korral saavad osalejad ettekannet ka salvestada ja hiljem uuesti vaadata. Selleks,
Toimumise aeg: 19.01.2021 - 30.03.2021
Registreerimine avatud 15.12.2020
Registreerimine suletud alates 19.01.2021
Läbiviimise keel eesti keel
Maht: 6 akad. tundi
  • Auditoorne: 6 akad. tundi
Osalejate arv: 6 kuni 35 osalejat
Hind osalejale: 75 €
Osalemise tingimused ja hinnainfo:

Kuni esimese koolituspäevani on koolitussarjal soodushind 75€ (Algselt 100€)

Tasuda saab arve alusel, mille saadame teile e- mailile.

Eraisik võib maksustatavast tulust maha arvata tema poolt kalendriaasta jooksul tasutud enda ja alla 26 aasta vanuse lapse, lapselapse, venna ja õe koolituskulud või nende koolituskulude puudumisel ühe alla 26 aasta vanuse Eesti alalise elaniku koolituskulud.


Koolitajad:
  • Kerttu Siim-Wilcox (Tallinna Teeninduskool)
Korraldav asutus: Tallinna Teeninduskool
Projektijuht: Moonika Aedmaa, Moonika.Aedmaa@teeninduskool.ee
Toimumise koht
Toimumise koht: Tallinna Teeninduskool
Aadress: Majaka tn 2 , Lasnamäe linnaosa, 11412 , Harju maakond , Eesti
Lisainfo: Kursus toimub teisipäeva õhtuti kokku kuuel korral: 19.01, 2.02, 16.02, 2.03, 16.03 ja 30.03 algusega 17.30 Zoom keskkonnas.
Kirjeldus
Sihtgrupid: Osalema ootame kõiki, kes soovivad rohkem teada saada tervislikust toitumisest ja seeläbi elada täisväärtuslikumat ja tervemat elu ning soovi korral ka kaalust alla võtta.
Tegu pole järjekordse dieediga, vaid teadliku elustiili muutmisega soovitud kaalunumbri ning tervislikuma elu suunas.
Eesmärgid: Koolitusel osaleja õpib tegema häid ja tervislikke valikuid toidulaual. Kuid mitte ainult! Kaasa saab ka teadmised, mis meie kehakaalu peale toitumise veel mõjutavad. Õpetame, kuidas liigsest kehakaalust vabaneda ja süüa nii, et soovitud kaal ka püsima jääks.
Sisukirjeldus:

1. Õppepäev: Kuidas tervislike eluviiside ja kaalulangetamisega algust teha.
Mis võiks ühes endast ja oma pere tervisest hooliva inimese külmkapis ja köögikapis olla ja mis sinna ei kuulu? Kuidas kaasata muutusse ülejäänud pere? Milliseid eesmärke endale seada?
Õppematerjal: Tervislikud ja ebatervislikud toiduvalikud, taldrikureegel, tervisliku toitumise põhiprintsiibid, kaalulangetamiseks valmistumine, nädala näidismenüü.

2. Õppepäev: Kuidas toiduga veresuhkrut tasakaalustada ja seeläbi kaalus alla võtta.
Toiduainete glükeemiline koormus(GK). Miks on veresuhkru suur kõikumine tervisele kahjulik? GK-dieet kui tervislik toitumine, mis aitab nii kaalu langetada kui tuju parandada. Kuidas GK arvestamise põhimõtet praktikasse rakendada. Missuguseid putrusid valmistada ja mida head sinna lisada, et saada rohkem toitaineid ja et kõht püsiks kauem täis. Missugust salatiõli valida?
Õppematerjal: Kuidas veresuhkrut toiduga tasakaalustada. Head hommiku-, lõuna-, õhtusöögi-, ning vahepala näited. Uus nädalane näidismenüü.

3. Õppepäev: Tervislikud vahepalad
Kaalusõbralikud vahepalad, mis aitavad veresuhkrut tasakaalustada. Millist leiba süüa? Räägime poe leibades tihti leiduvatest lisaainetest ja liigsest suhkrust. Seemnete, pähklite, kaun-ja teraviljade leotamisvajadusest. Arutame koos kaalulangetamise kitsaskohti.
Õppematerjal: Tervislike vahepalade näited. Smuutide ja määrete retseptid. Idandamise ning võrsete kasvatamise juhend.

4. Õppepäev: Kaalusõbralikud magusained, kaal ja emotsioonid
Maiustamine saab ka olla tervislik. Vaatame kuidas. Missugused on tervislikud magustajad? Missugused magustajad veresuhkrut ei tõtsa või teevad seda vähesel määral?
Õppematerjal: Erinevate magustajate GI ja GK. Kehakaal ja sellega seotud emotsioonid. Tervislikud magustoidud, mis ei tõsta liigselt veresuhkrut (retseptid)

5. Õppepäev: Kasulikud rasvad
Rasvu ei pea vältima. Neid lausa tuleb süüa. Kuid oluline on teada, millised rasvad on tervislikud ja millised mitte. Milliseid õlisid kasutada salatites ja missugused on parimad praadimiseks? Räägime sellest, kuidas tarvitada liha ja muid loomseid toiduaineid tervislikkuse piirides.
Õppematerjal: Tervislikud ja ebatervislikud rasvad. Rasvainete suitsemispunktid ehk erinevate rasvade kuumataluvus. Tervislikud kastmed.

6. Õppepäev: Kaalulangust mõjutavad elustiilifaktorid.
Mis rolli mängib uni kehakaalus. Kuidas tagada piisav ja kvaliteetne uni. Kuidas liikumisega kaalulangetusele kaasa aidata. Kuidas meie soolebakterid kehakaalu mõjutavad ja kuidas me saame normaalse seedefloora tekkimisele kaasa aidata.

Õppevorm: veebipõhine
Õppekeskkonna kirjeldus: Koolitus toimub Zoom keskkonnas
Dokumendi tüüp: Tõend
Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus koolitajal: Koolituse läbiviijaks on tervisenõustaja toitumise alal Kerttu Siim-Wilcox.
Kerttu on ka kirglik kokkaja ja retseptide välja töötaja. Kerttul on pikaaegne kogemus kaaluklientide nõustamisel.
Õppekavarühm: Isikuareng

Tagasi kalendrisse