Kaasaegsed müügitehnoloogiad kliendikesksel teenindamisel

Üldinfo:
Kokkuvõttev lühikirjeldus Koolituse käigus omandatakse teadmisi ja arendatakse oskusi kliendikesksest teenindusest, kaasaegsetest müügitehnoloogiatest ja kaupade väljapanekust ning erialasest vene keelest.
Toimumise aeg: 13.04.2021 - 13.05.2021
Registreerimine avatud 26.11.2020
Kontaktpäev:
  • 1. kontaktpäev (13.04.2021 09:00 - 13.04.2021 16:15)
  • 2. kontaktpäev (15.04.2021 09:00 - 15.04.2021 16:15)
  • 8. kontaktpäev
  • 7. kontaktpäev
  • 6. kontaktpäev
  • 10. kontaktpäev
  • 4. kontaktpäev
  • 3. kontaktpäev
  • 5. kontaktpäev
  • 9. kontaktpäev
Läbiviimise keel eesti keel
Maht: 80 akad. tundi
  • Auditoorne: 30 akad. tundi
  • Praktiline: 50 akad. tundi
Osalejate arv: 6 kuni 15 osalejat
Hind osalejale: 800 €
Osalemise tingimused ja hinnainfo:

Enne registreerumist tutvu kindlasti koolitusel osalemise tingimustega.

Informatsiooni oma isikuandmete töötlemise kohta leite siit.

Koolitajad:
  • Liina Maasik (Tallinna Tehnikakõrgkool)
    https://www.etis.ee/CV/Liina_Maasik/est
  • Heve Kirikal (Tallinna Tehnikakõrgkool)
Korraldav asutus: Tallinna Tehnikakõrgkool
Projektijuht: Maive Türkel, maive.turkel@tktk.ee, tel: 3223566
Toimumise koht
Toimumise koht: Tallinna Tehnikakõrgkool
Aadress: Rohuaia tn 12, Rakvere linn, Lääne-Viru maakond, Eesti
URL: http://www.tktk.ee
Lisainfo: Koolitus hakkab toimuma kahel korral nädalas (teisipäeviti ja neljapäeviti) kella 09.00-16.15.
Kirjeldus
Õpiväljundid:
  • kasutab teenindusprotsessis kliendikeskse teeninduse põhimõtteid;
  • kasutab klientide nõustamisel kaubandustegevust reguleerivaid õigusakte;
  • planeerib kaupade väljapanekuid erinevate kaubakategooriate lõikes;
  • kasutab ohutult kaasaegseid müügitehnoloogiaid;
  • rakendab kaasaegseid müügitehnoloogiaid kasutades meeskonnatöö põhimõtteid;
  • tunneb vene keelseid klienditeenindusalaseid termineid.
Sihtgrupid: Müügi- ja teenindustöötajad või isikud, kes soovivad selles valdkonnas tööle asuda ning soovivad enda klienditeenindusalaseid ja müügitehnoloogilisi teadmisi ja oskuseid arendada.
Eesmärgid: Anda teadmisi ja oskusi kliendikesksest teenindamisest kasutades kaasaegseid müügitehnoloogilisi vahendeid.
Sisukirjeldus:

Kliendikeskne teenindamine

Teeninduskultuur, teeninduskvaliteet, teeninduskvaliteedi mõõtmine, teenindusstandard, teenindusprotsess. Klienditeenindaja roll ja vastutus. Teeninduspsühholoogia, suhtlemispsühholoogia. Suhtlemise psühholoogilised aspektid. Suhtlemistehnikad. Enesejuhtimine, enesehinnang ja enesetõhusus klienditeenindaja töös.

Kaupade käitlemine

Kaupade kategoriseerimise põhimõtted. Müügisaali tehnoloogilised erinevused. Kaupade paigutamise põhimõtted. Planogramm. Kaubakoguste planeerimine. Hinnakommunikatsioon. Kompositsioonitehnikate rakendamine kaupade väljapanekul. Töösuhteid reguleerivad õigusaktid. 

Kaasaegsete müügitehnoloogiate kasutamine

 Lao- ja kassaprogrammid Kassa- ja makseterminalid. Iseteeninduskassad, mobiilsed makseterminalid (NFC) ja nutikassad. Turvaelemendid ja elektroonilised hinnasildid. Vöötkoodilugejad, elektronkaalud, hinnaterminal, sularahadetektor, kaubakaitsesüsteemid.

Vene keel klienditeeninduses

Erialane vene keel (eriala tööpakkumiskuulutused ja tööintervjuu; CV ja avalduse kirjutamine; töös vajalikud omadused, klienditeenindamisega seotud sõnavara; põhiarvsõna, järgarvsõna; toiduainete  (piima-, liha- ja teraviljatoodete) nimetused; tööstuskaupade  nimetused; toodete etikettidel olev info; töövahendite kirjeldamine; kassatöö; klienditeenindaja õigused ja kohustused; suhtlemine kliendiga; toimetulek konfliktidega ning probleemide lahendamine teenindussituatsioonis;  erineva kultuuritaustaga klientide teenindamine).

Õppevorm: auditoorne
Hindamisviisid: Testi ning praktilise situatsiooniülesande lahendamine.
Lõpetamise tingimused:

Osalemine vähemalt 80% koolituse mahust ja ülesannete lahendamine positiivsele tulemusele.

Dokumendi tüüp: Tunnistus või tõend
Õppekavarühm: Hulgi- ja jaekaubandus
Märksõnad: Kliendikeskne teenindus, kaupade kategoriseerimine, planogramm, hinnakommunikatsioon, makseterminalid, iseteeninduskassad
1. kontaktpäev - Üldinfo
Toimumise aeg: 13.04.2021 09:00 - 13.04.2021 16:15

Vaata kontaktpäeva detail-infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

2. kontaktpäev - Üldinfo
Toimumise aeg: 15.04.2021 09:00 - 15.04.2021 16:15

Vaata kontaktpäeva detail-infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

3. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata kontaktpäeva detail-infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

4. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata kontaktpäeva detail-infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

5. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata kontaktpäeva detail-infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

6. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata kontaktpäeva detail-infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

7. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata kontaktpäeva detail-infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

8. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata kontaktpäeva detail-infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

9. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata kontaktpäeva detail-infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

10. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata kontaktpäeva detail-infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

Registreeri

Tagasi kalendrisse