Tuleviku klassiruumi loomine
Üldinfo: | |
---|---|
Kokkuvõttev lühikirjeldus | Koolituse sisuks on tuleviku klassiruumi kontseptsiooni tutvustus ja erinevate õpitsoonide rakendamine klassiruumis, mis toetavad nüüdisaegset õpikäsitust. |
Toimumise aeg: | 29.10.2020 - 29.10.2020 |
Läbiviimise keel | eesti keel |
Maht: |
8 akad. tundi
|
Osalejate arv: | 15 kuni 20 osalejat |
Hind osalejale: | 68 € |
Osalemise tingimused ja hinnainfo: |
Koolitusel osalemine on tasuta lasteaias, üldhariduskoolis ja kutsekoolis töötavale
Alates 2019. aasta veebruarist on osalemine tasuta ka muule koolimeeskonna liikmele, kelle tööülesannetest tulenevalt on koolitusel osalemine vajalik Koolitus on tasuta tingimusel, et läbid koolituse täies mahus. Tutvu koolitusel osalemise tingimustega. |
Koolitajad: |
|
Korraldav asutus: | Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus |
Projektijuht: | Aivar Hiio, aivar.hiio@hitsa.ee, tel: 37253421810 |
|
Toimumise koht | |
---|---|
Toimumise koht: | Haridus- ja Noorteameti Nutiklass |
Aadress: | Eesti |
URL: | https://www.hitsa.ee/ikt-hariduses/... |
Kirjeldus | |
---|---|
Õpiväljundid: |
|
Sihtgrupid: |
NB! Koolitusele on oodatud kahe- kuni neljaliikmelised koolimeeskonnad. Osalejate hulgas peab olema üks kooli juhtkonna liige, kaasata on võimalik ka KOV haridusametnik. Sihtrühmaks on üld-, kesk- ja kutsehariduse õpetajad, õppejuhid, haridustehnoloogid, direktorid ja omavalitsuse haridustöötajad jt, koolimeeskonna liikmed. Palume kõigil osalejatel eraldi registreeruda. |
Eesmärgid: | Koolituse eesmärk on toetada vajalike teadmiste ja oskuste kujunemist nüüdisaegse klassiruumi kavandamiseks ning õpetaja rolli muutumist erinevate metoodikate rakendamisel. Koolitus annab valmisoleku kaasaegse klassiruumi kavandamiseks, milleks on aktiivne õpikeskkond, kus pedagoogika, füüsiline ruum ja tehnoloogia toetavad ennastjuhtiva õppija kujunemist, kasutades nüüdisaegset õpikäsitust ja kahekümne esimese sajandi oskuseid. |
Sisukirjeldus: | Koolituse sisuks on (Future Classroom Lab, FCL) kontseptsiooni tutvustus, mis on inspireeriv õpikeskkond ning innustab õpetajaid mõtlema üha enam pedagoogika ja tehnoloogia lõimimisele, arvestades klassiruumi disaini tähtsust. Koolitusel osalejad saavad kuues õpitsoonis avastada olulisi elemente 21. sajandi õppes, milleks on õpilaste ja õpetajate oskused ja rollid, õpistiilid, õpikeskkonna disain, praegune ja arenev tehnoloogia ning haridust mõjutavad sotsiaalsed trendid. |
Õpisündmuse teemad: |
|
Õppevorm: | auditoorne |
Õppekeskkonna kirjeldus: | Avatud õpikeskkond |
Hindamisviisid: | Reflekteerimine ja enesehindamine |
Osalemise eeldus: | Soov luua Tuleviku klassiruumi (Future Classroom Lab - FCL) metoodikal põhinev klassiruum, mis toetab nüüdisaegse õpikäsituse rakendamist. |
Lõpetamise tingimused: | Osaletud 100% auditoorses ja praktilises õppes. Loodud esmane visioon klassiruumi muudatuseks. |
Dokumendi tüüp: | Tõend |
Link materjalidele: | https://sites.google.com/view/klass... |
Õppekavarühm: | Hariduse interdistsiplinaarne õppekavarühm |
Märksõnad: | Innovatsioon, loovus, FCL, Tuleviku klassiruum, nüüdisaegne klassiruum |
Õpisündmus viiakse läbi Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfondi toel![]() |