Veebiseminar: Tehnoloogiakompass - mängustamine ja mängupõhine õpe

Üldinfo:
Kokkuvõttev lühikirjeldus “Hariduse tehnoloogiakompassi” veebiseminar räägib mängustamisest ja mängupõhisest õppest ning sellega seotud võimalustest koolielus.
Toimumise aeg: 17.03.2020 - 17.03.2020
Registreerimine avatud 24.02.2020
Läbiviimise keel eesti keel
Maht: 1 akad. tundi
  • Praktiline: 1 akad. tundi
Osalejate arv: 1 kuni 150 osalejat
Hind osalejale: tasuta
Osalemise tingimused ja hinnainfo:

Tingimusteta tasuta.

Korraldav asutus: Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus
Projektijuht: Marit Dremljuga-Telk, marit.dremljuga-telk@hitsa.ee, tel: 56642364
Toimumise koht
Toimumise koht: Veebis. Aadress saadetakse registreerunule enne veebiseminari toimumist emailile.
Lisainfo: Algus kell 16:00.
Veebiseminaril osalemiseks on vajalikud kõrvaklapid või kõlarid ning lauaarvuti või sülearvuti, veebikaamera ega mikrofon ei ole osalemiseks vajalik. Veebiseminar toimub Adobe Connect keskkonnas, mille videojuhendi leiate siit: https://www.youtube.com/watch?v=ohRaHomM3Xg.
Kirjeldus
Sisukirjeldus:

2019. aastal ilmus esimene haridusele mõeldud tehnoloogiaraport “Hariduse tehnoloogiakompass”, mis aitab lahti mõtestada, kuidas saavad uued tehnoloogiad igapäevast koolielu lihtsustada. Tehnoloogiakompass on kirjutatud Eesti koolidele ja see annab ülevaate meid ümbritsevatest ja mõjutavatest uutest tehnoloogiatest, ilmestades ülevaadet näidetega Eestist ja maailmast ning selgitab välja käsitletud tehnoloogiate seose koolieluga. Lisaks leiab raportist ekspertide soovitused, kuidas saaks neid tehnoloogiaid koolielus rakendada ja milliseid neist võiks koolis õpetada.

Esimene “Hariduse tehnoloogiakompass” keskendus viiele teemale: asjade internet, virtuaal- ja liitreaalsus, andmed ja analüütika, tehisintellekt ning turvalisus digimaailmas. 2020. aasta veebruaris avati kompassis veel kaks uut peatükki:  mängustamine ja mängupõhine õpe ning personaliseeritud õpe.

Kuues veebinar tehnoloogiakompassi sarjast võtabki lähivaatesse mängustamise ja mängupõhise õppe. 

Veebiseminari alguses anname põgusa sissejuhatuse "Hariduse tehnoloogiakompassi", mille järel võtab seminar Tallinna Ülikooli Tallinna Ülikooli tõsimängude dotsendi ja kompassi kaasautori Martin Sillaotsa juhtimisel suuna juba sellele, et rääkida, miks me kompassis mängustamisele ja mängupõhisele õppele tähelepanu pöörame. Missugused on erinevad võimalused selle rakendamiseks juba täna, miks me seda üldse tegema peaksime, mida sellega seoses soovitatakse õpetada ja ka õppida ning toome näiteid.

Palun pange tähele, et veebiseminaril osalejale ei väljastata lõpudokumenti.

Õppevorm: veebipõhine
Link materjalidele: https://kompass.hitsa.ee

Tagasi kalendrisse