Kaasaegsed müügitehnoloogiad kliendikesksel teenindamisel

Üldinfo:
Kokkuvõttev lühikirjeldus Koolituse käigus omandatakse teadmisi ja arendatakse oskusi kliendikesksest teenindusest, kaasaegsetest müügitehnoloogiatest ja kaupade väljapanekust.
Toimumise aeg: 26.10.2020 - 18.12.2020
Läbiviimise keel eesti keel
Maht: 120 akad. tundi
  • Auditoorne: 50 akad. tundi
  • Praktiline: 70 akad. tundi
Osalejate arv: 7 kuni 15 osalejat
Hind osalejale: 720 €
Osalemise tingimused ja hinnainfo:

Enne registreerumist tutvu kindlasti koolitusel osalemise tingimustega.

Informatsiooni oma isikuandmete töötlemise kohta leite siit.

Koolitajad:
  • Heve Kirikal (Tallinna Tehnikakõrgkool)
  • Liina Maasik (Tallinna Tehnikakõrgkool)
    https://www.etis.ee/CV/Liina_Maasik/est
Korraldav asutus: Tallinna Tehnikakõrgkool
Projektijuht: Maive Türkel, maive.turkel@tktk.ee, tel: 322 3566
Toimumise koht
Toimumise koht: Tallinna Tehnikakõrgkool
Aadress: Rohuaia tn 12, Rakvere linn, Lääne-Viru maakond, Eesti
URL: http://www.tktk.ee
Kirjeldus
Õpiväljundid:
  • kasutab teenindusprotsessis kliendikeskse teeninduse põhimõtteid;
  • kasutab klientide nõustamisel kaubandustegevust reguleerivaid õigusakte;
  • planeerib kaupade väljapanekuid erinevate kaubakategooriate lõikes;
  • kasutab ohutult kaasaegseid müügitehnoloogiaid;
  • rakendab kaasaegseid müügitehnoloogiaid kasutades meeskonnatöö põhimõtteid.
Sihtgrupid: Müügi- ja teenindustöötajad või isikud, kes soovivad selles valdkonnas tööle asuda ning soovivad enda klienditeenindusalaseid ja müügitehnoloogilisi teadmisi ja oskuseid arendada.
Eesmärgid: Anda teadmisi ja oskusi kliendikesksest teenindamisest kasutades kaasaegseid müügitehnoloogilisi vahendeid.
Sisukirjeldus:

I Kliendikeskne teenindamine

  • Teeninduskultuur, teeninduskvaliteet, teeninduskvaliteedi mõõtmine, teenindusstandard, teenindusprotsess. Klienditeenindaja roll ja vastutus.
  • Teeninduspsühholoogia, suhtlemispsühholoogia. Suhtlemise psühholoogilised aspektid. Suhtlemistehnikad. Enesejuhtimine, enesehinnang ja enesetõhusus klienditeenindaja töös.

II Kaupade käitlemine

  • Kaupade kategoriseerimise põhimõtted. Müügisaali tehnoloogilised erinevused. Kaupade paigutamise põhimõtted. Planogramm. Kaubakoguste planeerimine. Hinnakommunikatsioon. Kompositsioonitehnikate rakendamine kaupade väljapanekul. Töösuhteid reguleerivad õigusaktid.

III Kaasaegsete müügitehnoloogiate kasutamine

  • Lao- ja kassaprogrammid. Kassa- ja makseterminalid. Iseteeninduskassad, mobiilsed makseterminalid (NFC) ja nutikassad. Turvaelemendid ja elektroonilised hinnasildid. Vöötkoodilugejad, elektronkaalud, hinnaterminal, sularahadetektor, kaubakaitsesüsteemid.
Õppevorm: auditoorne
Hindamisviisid: situatsiooniülesanne
Lõpetamise tingimused:

Osalemine vähemalt 80% koolituse mahust ja ülesannete lahendamine positiivsele tulemusele.

Dokumendi tüüp: Tunnistus või tõend
Õppekavarühm: Hulgi- ja jaekaubandus
Märksõnad: Kliendikeskne teenindus, kaupade kategoriseerimine, planogramm, hinnakommunikatsioon, makseterminalid, iseteeninduskassad
1. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

2. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

3. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

4. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

5. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

6. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

7. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

8. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

9. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

10. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

11. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

12. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

13. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

14. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

15. kontaktpäev - Üldinfo

Vaata sündmuse detailset infot

Õppevorm: auditoorne

Vaata vähem

Tagasi kalendrisse