Digipedagoogilised lahendused õppetöös

Üldinfo:
Kokkuvõttev lühikirjeldus Koolituse eesmärgiks on suunata õpetajaid planeerima digivahendite kasutamist lähtuvalt digipedagoogika põhimõtetest, et läbi selle toetada õppekavalisi eesmärke ja õpetajate kutsestandardi kompetentse, mis on suunatud õpi- ja õpetamisetegevuse kavandamis
Toimumise aeg: 22.03.2019 - 03.05.2019
Maht: 78 akad. tundi
  • Auditoorne: 24 akad. tundi
  • Iseseisev töö: 54 akad. tundi
Osalejate arv: 1 kuni 25 osalejat
Hind osalejale: tasuta
Korraldav asutus: Tartu Ülikool
Projektijuht: HELEN SEPPA, helen.seppa@ut.ee, tel: 7376448
Toimumise koht
Aadress: TARTU LINN TARTU MAAKOND
Lisainfo: Koolitus toimub Tartu Ülikooli haridusteaduste instituudis aadressil Salme 1a, Tartu (ruum 202 teisel korrusel).

Kursuse toimumise kuupäevad:
22. märts 2019 kell 10.00 - 16.45 (ruum 202 teisel korrusel)
28. märts 2019 kell 10.00 - 16.45 (ruum 202 teisel korrusel)
03. mai 2019 kell 10.00 - 16.45 (ruum 202 teisel korrusel)
Originaalkirje asukoht Originaalkirje asub siin
Kirjeldus
Õpiväljundid: Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- mõistab digipedagoogika põhimõtteid ja oskab tuua sellekohaseid näiteid;
- on valmis planeerima ja läbi viima digipedagoogika põhimõtteid järgiva ainetunni;
- oskab luua digipedagoogika ja autorikaitse reegleid arvestava õppevahendi;
- on valmis enesehinnangu põhjal planeerima tegevusi digitaalse kirjaoskuse arendamiseks.
Sihtgrupid: Eesti Hariduse Infosüsteemi EHIS kantud ÜLDHARIDUSKOOLIDE ÕPETAJAD
Eesmärgid: Koolituse eesmärgiks on suunata õpetajaid planeerima digivahendite kasutamist lähtuvalt digipedagoogika põhimõtetest, et läbi selle toetada õppekavalisi eesmärke ja õpetajate kutsestandardi kompetentse, mis on suunatud õpi- ja õpetamisetegevuse kavandamisele, õppimise ja arengu toetamisele, kutset läbivatele kompetentsidele ning professionaalsele enesearendamisele. Digipedagoogika eesmärk on pakkuda lahendusi selleks, et muuta digivahendite kasutamine õppe- kui ka õpetamistegevustes eesmärgipäraseks. Seejuures peavad planeeritud tegevused toetama nii ainealaseid kui ka üldpädevustele (peamiselt digipädevus) suunatud eesmärkide saavutamist.
Sisukirjeldus: Digipedagoogika mõiste
Eesmärgipärane digitehnoloogia kasutamine õppetöös - digipedagoogiliste lahenduste demo, leidmine, jagamine, hindamine (digitaalne kirjaoskus: info leidmine, jagamine, hindamine)
Digitaalse kirjaoskuse hindamise tulemuste arutelu
Digipedagoogiliste lahenduste demo, digipedagoogika-alast õppetööd toetavate vahendite loomine (digitaalne kirjaoskus: sisuloome, autorikaitse)
Kodutööde refleksioon ja kogemusvahetus
Iseseisev töö
Õppevorm: auditoorne
Õppekeskkonna kirjeldus: Õppetöö toimub koolituse läbiviimiseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele.
Osalemise eeldus: Arvutikasutamise baasoskused ja töötamine õpetajana.
Lõpetamise tingimused: Osalemine vähemalt 2 õppepäeval, iseseisva töö sooritamine ja õpiväljundite saavutamine.
Dokumendi tüüp: Tunnistus
Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus: Mario Mäeots - PhD, haridustehnoloogia dotsent
Õppekavarühm: Kasvatusteadused

Tagasi kalendrisse